Mēs izmantojam sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu e-veikala darbību. Turpinot pārlūkot lapu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem.
Bezmaksas piegāde uz pakomātiem!

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Kādēļ precei ir vairākas cenas?

Mēs sadarbojamies ar daudziem ražotājiem un vairumtirgotājiem, tāpēc vienu un to pašu preci bieži varam pasūtīt no vairākiem partneriem, kur var atšķirties cena un piegādes laiks. Ja kādu preci iespējams iegādāties lētāk, taču tās piegāde aizņems vairāk laiku, mēs Jums piedāvāsim abus variantus, lai varat izlemt, vai Jums svarīgāka ir ātra piegāde vai zemāka cena.

Kādēļ atšķiras cena privātām un juridiskām personām?

Vairākiem mūsu piegādātājiem ir īpaši noteikumi, kas mums jāievēro, tāpēc reizēm ir piedāvājumi, kas pieejami tikai juridiskām personām. Lielāks piedāvājums savukārt var nozīmēt zemāku cenu un/vai ātrāku piegādes laiku.

Precei nav norādīta cena. Vai to var iegādāties?

Preces bez cenas nav iespējams pasūtīt, jo tās šobrīd nav piegādātāju noliktavās, taču mūsu klientu konsultants bieži vien var noskaidrot, vai tuvākajā laikā partneri plāno jaunas piegādes, tāpēc droši raksti mums, ja Tevi interesē kāda prece, kas šobrīd nav pieejama.

Vai varu iegādāties preci, kas nav katalogā?

Jā, mūsu katalogā ir tikai maza daļa no precēm, ko piedāvā mūsu partneri. Pastāsti mūsu klientu konsultantam, ko vēlies iegādāties un viņš noskaidros, ko varam piedāvāt.

Vai ir pieejama apjoma atlaide?

Jā, lielākiem pasūtījumiem bieži varam piedāvāt atlaidi. Lūdzu sazinaties ar mūsu klientu konsultantu, lai noskaidrotu, ko šobrīd varam Jums piedāvāt.

Kā varu apmaksāt savu pirkumu?

Pēc pasūtījuma veikšanas saņemsiet priekšapmaksas rēķinu, ko varēsiet apmaksāt, izmantojot bankas pārskaitījumu uz SIA Techy bankas kontu.

Kādēļ jāveic priekšapmaksa? Vai varu pirkumu apmaksāt saņemšanas brīdī?

Šobrīd piegādājam preces tikai ar kurjeru vai pakomātu, tāpēc, lai izvairītos no ļaunprātīgiem pircējiem, veicam piegādi tikai pēc apmaksas saņemšanas.

Kā varu saņemt pasūtītās preces?

Šobrīd pasūtījumus ir iespējams saņemt izmantojot DPD un Omniva pakomātus vai kurjeru uz Jūsu norādīto adresi.

Kādēļ nevaru izvēlēties preces saņemšanu pakomātā?

Pakomātiem ir svara un izmēra ierobežojumi. Ja preces iepakojuma izmērs vai svars pārsniedz atļauto, pasūtījumu varēsim piegādāt tikai izmantojot kurjeru ar piegādi uz Jūsu norādīto adresi.

Vai varu pats izņemt preces nemaksājot par piegādi?

Nē, šobrīd saņemšana uz vietas nav iespējama.

Cik maksā piegāde?

Piegādes maksa ir atkarīga no izvēlētā piegādes veida, piegādes adreses, pakas izmēra un svara. Ieliekot preces grozā uz izvēloties vēlamo piegādes veidu, redzēsiet plānotās piegādes izmaksas. Lielizmēra pasūtījumiem var nākties saskaņot un precizēt piegādes izmaksas pēc pasūtījuma veikšanas, par to Jūs noteikti informēsim.

Kad es saņemšu savu pasūtījumu?

Ja prece ir mūsu noliktavā, tā tiek izsūtīta tajā pašā darba dienā, kad tiek saņemta pirkuma apmaksa. Latvijas teritorijā klienti pasūtījumus saņem vidēji vienas darba dienas laikā, taču COVID ierobežojumu dēļ piegādes reizēm aizkavējas par vēl vienu dienu.

Ja preces nav uz vietas, papildus jārēķina arī katras preces ierašanās laiks mūsu noliktavā, tāpēc aptuveno pasūtījuma piegādes laiku redzēsiet groza skatā.

Piegādi pasūtījumiem, kuros atrodas vairākas preces, veicam tikai tad, kad visas preces ir saņemtas mūsu noliktavā.

Kā es varu izsekot savu pasūtījumu?

Tiklīdz izsūtīsim Jūsu pasūtījumu, savā e-pastā saņemsiet arī sūtījuma izsekošanas numuru.